IDOL

killarnas framträdanden enligt mig:

Jesper - everything: låter lite darrig? jag vet inte, jag älskar den här låten men han gjorde en väldigt svag cover på den.
SCORE: 5/10

Elias - no digity: no.. nej.. nicht... och varför har han en jacka på sig? Vafan snackar juryn om?!
SCORE: 2/10

Kevin - how am I supposed to live without you: pojkband? de kan bli riktigt bra tror jag. väldigt enkel låt though.
känns kankse lite kört om det kommer ett svenskt tema?
SCORE: 6/10

Rasmus - someone should tell you: jag gillar honom faktiskt. riktigt nice röst. vilken känsla, känner verkligen orden i det han sjunger!
SCORE: 8/10

SnyggRobin - Bridge over troubled water: jag älskar hans ögon! Men jag tror de va fel låt.. eller?
SCORE: 6/10

Johan - when you were young: ja de här va bra! hans röst har en skön heshet. Han har utvecklas väldigt mkt. Men han ser ut som en tjej!
SCORE: 8/10
BAGGE: du dansar som en full pensionär!

Lars - everybody hurts: JA! jag älskar honom och låten passar perfekt! snygging (ja jag har ganska varierande smak)
SCORE: 8/10

Robin - Maby tomorrow: Han har fixat frllan, riktigt snyggt.. kankse lite mycket Marcus från 2006? Framträdandet är helt okej, gillar honom!
7/10








"Spottkörtlarna sitter ytligt i ansiktet och i munslemhinnan.
Vanliga besvär från spottkörtlarna är svullnad som i typiska fall förvärras vid måltid.
En svullnad i underkäkens spottkörtlar eller i öronspottkörteln kan bero på infektion och inflammation.
Rekommenderad behandling blir i sådana fall salivstimulerande åtgärder
(suga på syrlig karamell eller citron vid måltid samt att försiktigt massera över spottkörteln).
Om besvären förvärras i form av ökad värk och feber kan man behöva behandla med antibiotika. "


Kommentarer
Postat av: Elise

kan verkligen inte förstå något av detta "mode"

sjukt konstigt :P

2008-09-30 @ 22:06:11
URL: http://lisessa.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0