framtiden

hej på er. .Det luktar fis här.


nu har vi webbdesign och vi ska gå på lunch om 5 minuter så jag kommer att uppdatera flera ggr.. Typ nu går vi, vi ses snart! :)


Hej igen. Nu är vi tillbaka, fräsha efter maten, verkligen. Hamburgare fick vi och jag åt för första gången med kniv och gaffel, inte för att det såg mycket mer grasiöst ut än när jag äter med händerna men i alla fall. hihi.

Så vad ska ni göra i helgen?
Någon som ska på kulturnatten?
Själv så ska jag itne det, jag jobbar till sju och kommer inte hinna dit föräns jättesent.. Så det blir inget i år heller.
Men jag vet ju itne om det är kul eller itne så jag vet ju itne vad jag missar heller, hihi.

På söndag spelar Stefan match mot Arlanda Wings så då ska jag nog kolla om Erik och Kristin är hemma.
Mamma och pappa ska ju hämta pertra och alex precis när matchen är så det känns ju lite tråk, kul att dom kommer hem iafl så..
nu måste jag jobba. puss!

Kommentarer
Postat av: adam

vad för lunch? :P

2008-09-12 @ 11:55:11
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0