framtiden

jag har fortfarande itne bestämt mig angående titeln.

god morgon på er alla pigga människor,
jag vaknade för en timme sen och blev förvånad över att jag itne har vaknat tidigare och somnat om, för det brukar jag alltid göra, speciellt nu eftersom jag hostr som en gris.

nu sitter jag och ska precis lägga in lite bilder på datorn, får se om de finns någon bland dessa som kan passa att skicka in till SBMT.

dagen kommer att spenderas i soffan/sängen mysandes och titta på tv. funderar på att springa ner till handlarn o köpa ngt gott också men hm.. tål att tänkas på.

jag har även sjukanmält mig till imorgon nu så jag blir hemma hela helgen ,ska bli riktgit skönt! :)
itne så kul att hosta dock.
det skulle vara omöjligt för mig att stå i kassan eftersom jag hostar stup i kvarten.

anyway. ska upp och äta en ritkigt god frukost nu, några förslag på en god frukost? :)
jag tror det blir macka med stekt ägg på, och ost.... mumma, :D

skriver aknske senare, puss på er!

Kommentarer
Postat av: adam

hur hade han tänkt att vi skulle labba på omprovsdagen? :P

2008-09-25 @ 11:37:57
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag vill jobba först så man får ihop pengar sen vill jag ut och resa! :)

vad vill du göra?

2008-09-25 @ 12:42:42
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0