framtiden

god morgon!
nu är jag pigg.. eller egentligen inte..
men jag ska iafl berätta lite om gårdagen :)

klockan 5 kom Emma & CO hit och det börjades med massa prat o så..
sen skulle vi äta, pommes o kyckling och massa såser, asgott! :D
jag fick min egen guacamoule! :D
sen så va de mer prat & adam visade sina korttrick för mamma, :)
typ vid 8, halv nio så gick jag stefan emma och jonah ut med titnin och jonah orkade gå hela stora spåret! duktig pojke :)
han e fortf lite rädd för tintin dock, men han sa iallafall "jonah tycker om tintin" på ett sånt där gulligt sätt som bara barn kan :D

det var hur som ehllst en mysig kväll och det skulle vara trevligt att träffas flera ggr med deras familj. :)
det kommer nog åtminstone bli en till middag hemma hos dom. :)

när de gick hem så gick jag och la mig på en gång nästan, min hosta har blivit mkt värre igen.. jag vaknade klcokan sex i natt och det kändes som att jag skulle dö, för jag hostade så mkt att jag inte kunde andas genom munnen, och jag är täppt i näsan så jag kunde inte andas där heller, men jag har upptäckt att om jag får svårt att andas när jag är täppt så brukar det släppa, som en överlevnadsmekanism? hm.. bra i alla fall att jag INTE dog i natt. :)
jag drömde en jättemysig dröm också.. eller egentligen var den inte så mysig för det handlade om att jag och massa andra folk rymde, men sen hittade jag ett ställe att gömma mig på.. och då var den där killen där igen!
han som jag drömmer om hela tiden.. det är läskigt, men varje gång jag har drömt om honom blir jag så glad och kärleksfull av mig..
ih :)


nu ska jag snart åka ut och köra bil med pappa.. egentligen vill jag inte idag men.. inte ge upp.. köra varje vecka
ett körkort skulle sitta bra så man måste hålla igång körningen,
speciellt så måste jag lära mig att växla ner!

vi ses älsklingar!
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:34:35
URL: http://www.jessi.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0