framtiden

hej på er alla pinglor. dagen till ära så sitter jag åter igen i skolan på digitalbild. allihopa sitter o klagar på Herman, men jag vill inte.. Jag gillar Herman, tycker att han e en bra lärare, visst är han lite vimsig, eller kanske ganska mycket vimsig.. Men jag tycker ändå.. som alla andra säger, "vi har itne lärt oss något alls" Jag har lärt mig jättemycket, jag kunde i princip ingenting innan jag började här, kunde inte ens skillnaden mellan system och kompakt kamera.
men jag har lärt mig jättemycket och har så mkt mer kunskap än vad jag hade förut.
jag gillar itne när folk gnäller så mkt.. eller javisst att dom itne gillar honom men ändå, Herman e en bra lärare, enligt mig. Säg vad ni vill men såhär tycker jag i alla fall!

och jag orkar itne det här så mkt till. Jag måste ringa the phonehouse också. min mobil är inte tillbaka, och jag ringde i fredags o pratade med väsby butiken och han sa att han skulle ringa Nokia i måndags morse och direkt efter så skulle han ringa mig.. men icke.. så jag är irriterad på det också.

Och så projektet. Utställningen är i alla fall klar eller ja, att jag ska ha en utställning. och jag söker fortfarande modeller, se nfår jag ju fråga runt lite okcså. jag har även kommit på att jag kommer beställa mer än 15 bilder eftersom jag har ändrat storleken till A4 och då blir det myycket billigare. Det är sjukt hur mycket det skiljer i priser. jag tror dock att jag kommer beställa någon eller några A3 eller liknande i alla fall. Detta återstår att se.

Hm.. och sen då. Jag är jättepepp att plugga vidare, har jag sagt att jag ska bli lärare?
ih. och jag vet itne ritkgit var men kankse halmstad som det lutar åt nu.
Tänk att ha en egen liten lya. Frågan återstår bara om jag ska köpa eller hyra en lägenhet. Om jag köper kommer jag behöva ta lån, tor jag i alla fall det beror ju såklart på hur mkt den kostar, jag har ju som sagt en liten budget i alla fall. :) men i alla fall så kommer månadskostnaderna bli mkt högre om jag köper. MEN om jag tar en hyresrätt så blur hyran förmodligen större, och om jag köper kan det bli svårt när jag slutar plugga och kanske ska flytta hem igen och börja söka jobb. jag får prata med banken och se vad de tycker.. Någon som har erfarenhet över något liknande?

nu ska jag lyssna på Gustaf lite.
puss



Kommentarer
Postat av: adam

Håller med, kunde inte heller skilja på systemkamera och kompaktkamera när jag började, så Herman är ganska duktig.



Köp ingen lägenhet, HYR. :P Blir mycket billigare.

För vad ska du med en lägenhet till sen när du har pluggat klart?:O

2008-09-11 @ 10:20:09
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: adam

fyller den 25:e oktober =D

2008-09-11 @ 11:07:33
URL: http://adamjunblogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0