You give me fever, fever when you hold me tight

hej på er där ute :)
just nu borde jag plugga arbetsmiljö&sökerhet men gör jag det? nej jag sätter mig såklart vid datorn och kollar bloggen..
en självklarhet när man kommer hem,
igår blev det inte så mycket bloggande för min del..
när jag kom hem vid ett så gjorde jag i ordning en god hamburgare och åt, tintin fick det jag inte orkade..
sen så gick jag en runda med honom och träffade GUN! (LMK 952) hihi,
(Jag ska äta, kommer snart sötnosar!)

tillbaka nu, ja men i alla fall, jag träffade ju gun, min lärare från 4-6an och hon gav tintin komplimanger och sa att han var väldigt fin och att jag ska vara stolt över honom, hihi..
efter det så gick jag hem och la mig i sängen och kollade en stund på tv för att senare bara slockna,
jag sov och sov och halv åtta kommer pappa in och frågar om jag inte vill äta lite middag,
jag blev jätteförvånad och trodde att det var morgon och att jag hade försovit mig, ush vad hemskt..

idag då.. Föredrag i skolan, nu minns jag inte alls vad han hette men ett jätteintressant föredrag i alla fall, jag hade ju inte ens tänkt att stanna kvar på fotolektionen men det gick ju som det gick..
sen hade jag även projektmöte med Herman, och det gick jättebra, men nu fick jag ännu mer press att sätta igång med arbetet

och jag har bestämt mig för att de som vill vara modeller för mig måste komma till min skola (GUC) som ligger i uppsala, det kommer förmodligen bli mest studio bilder eftersom det är typ mörkt när jag kommer hem på dagarna och för det mesta jobbar på helgerna. Jag har fixat ngra modeller i skolan också vilket underlättar väldigt, :)

Men kontakta mig om du vill vara med men du msåte ha möjlighet att ta dig till uppsala! :)
jag ska kolla bilddagboken lite nu, vi ses sötnosar.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0