poppis!

hej på er allihopa!
idag hände det något roligt/hemskt..
jag sitter på tåget hem och lyssnar fridfullt på musik när telefonen ringer och det är en av de som jag har sökt jobb hos!
-Ja du vet ju kanske att det är arga kunder ibland?
-Ja, en av dom är min pappa!
-haha ja. tror du att du skulle kunna hantera någon som blir arg?
- Ja jag kan ju hantera min pappa när han blir arg på mig, så det tror jag!
-Vad skulle du säga då?
- Typ att.. Den personen ville köpa det jag säljer!
- Vet du vad det är vi håller på med?
- Nej, jag har kollat på så mycket så jag har itne ritkgit koll (:$)
- Men jag tycker att du ska kolla upp på hemsidan och ams om vad det är vi säljer och sen kan du höra av dig igen, för det övriga du har sagt har varit bra!

Alltså fan, att itne ens veta vad man söker för jobb.. det är inte bra!
Lite pinsamt kanske?!
Sen så har ett till företag ringt mig, jag är POPPIS! :D
hihi, men jag har missat att svara båda ggrna så vi får hoppas att dom ringer ytterligare en gång. :)

Vad ska ni hitta på ikväll?

Nu ska jag gå vidare.
puss

Kommentarer
Postat av: adam

BRA DÄR anki;P

2008-10-20 @ 20:49:43
URL: http://seckisacki.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är utmanad!

2008-10-21 @ 18:22:00
URL: http://lushoholic.blogg.se/
Postat av: adam

Om du länkar min blogg, länkar jag din! deal? ;)

2008-10-21 @ 18:45:21
URL: http://seckisacki.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0