..och igen

nu är resan bokad!
fyfan vad kul! :)
verkligen mysigt att åka på en tre veckors semester med bara familjen.
jag hann prata med alla lärare och de flesta tyckte att de inte var några problem alls, de som var osäkra sa att det fanns ju sätt att lösa det på om det skulle vara ett prov just när jag är borta..
jag längtar..
dags att börja räkna nu? hihi..

3e maj, det är...
205 dagar kvar, hihi..
När vi bokade turkiet resan var det 214 dagar kvar tror jag, :)


Föressten så har min mobil gått sönder igen, haha ändligen ;)
nej men , den här slidern har ramlat av, precis som den gjorde förut också så nu har dom faan inget att kalga på dom jävla skitarna på nokia.

Anyway, vill ni se lite bilder på vårt till synes lyxiga hotell? :D
Vi kommer bo i phuket och på stranden som heter Kamala (låter lite afrikanskt tycker jag)
och hotellet heter Hotell Cape Sienna,

     



visst ser det mysigt ut..
vill ni se några bilder från våran förra resa till thailand också?
klart ni vill.. men först måste jag berätta en rolig historia om dem :)

Jadu, kanske inte så rolig just då men det var ju såhär att jag skräddarsydde en klänning till mig.. och då fotade pappa stående bilder som vi kikade på på TVn och tänkte att det var jobbigt att se på dom från fel håll.. så vi letade efter ngn knapp som gjrode så man kunde vända på bilderna.. och vi hittade ngt som hette "FORMAT"
så jag tänkte att, ja format på bilden? eller...
så vi testade trycka där...... och....
ALLA BILDER FÖRSVINNER, såklart, ett misstag man inte skulle göra idag..
som tur var så hade vi bara varit där i en vecka och hade en vecka kvar, men iv hade gjort nästan alla utflykter så det var många bilder som försvann, inklusive dom på vår söta guide som visade oss hur färska cashewnötter ser ut..

anyway... här är några bilder :)

           



bild nr1: en av "öarna" precis vid stranden
bild nr2: Jag var väldigt smal då, här är jag filmar mami & papi
bild nr3: Jag som går längs stranden påväg mot en kvällsfotografering av solnedgången
bild nr4: Och här var den, lika vackert varje kväll
bild nr5: Ni som går i samma Svenska grupp som jag har hört talas om "half grilled Chicken" (DET ÄR INTE SVETT)
bild nr6: & på transfern till flygplatsen tog kylarvätskan slut så chauffören sprang upp till en gård och hämtade.. det här?
bild nr7: Jag matar Apor, hihi :D


Den här gången ska vi inte radera ngra bilder och jag ska vara paparazzi!! :D
åh vad jag längtar, vilken miljö att fota i.
när jag tänker på det så kom jag på att jag måste köpa ett extra minneskort..

nu blev det långt, vi hörs senare,
puss! <3


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0