kväll

hej på er! inte riktgit lika mycket bloggande idag? hihi

hm, dagen har inte blivit ritkigt som jag trodde..
satt o spelade på en hemsida jag hittade tills klockan 12, då kom jag på att lite frukost kankse vore bra..
spå det blev varma mackor till frunch.
sen spelade jag lite till och helt plötsligt blev klockan 14! = dags att gå ut med hunden..
så jag skyndade mig ut och det var iskallt ute!
ush det är inte mysigt att vara ute nu.

efter det så tog jag ur tvätten ut tvättmaskinen och vek all tvätt och det var väldigt mycket ska jag säga dig, synd att jag inte tog någon bild..
efter att jag hade gjort det så satte jag mig vid datorn igen
och så kom pappa hem efter ett tag och frågade varöfr jag inte hade damsugit..
javisst ja!
det hade jag glömt.
så då var det bara att börja dammsuga..
sen gick jag och duschade och när jag var klar hade stefan emma och jonah kommit. :)

Nu har vi precis ätit och sen ska vi spela wii!
adam håller på med sina trolleritrix, han är så duktig!!
tänk om man knde göra sånt själv :)

hm, vi hörs senare ikväll istället.

tills dess kan ni ju berätta vad ni har haft för er idag?

puss


Kommentarer
Postat av: sofie ro

Jobbat, handlat, gått i spöregn, ätit och såna roliga saker! ;)



HE he HE

2008-10-30 @ 21:45:16
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0