kallt!

hej sötnosar!
här sitter jag och fryser!
kom hem för ett tag sen från väsby centrum, köpte en mössa och en halsduk, ni får nog se bild sen om jag orkar lägga in! :)

vad ska ni alla göra ikväll?
jag själv ska kolla på idol med eller utan mor & far.
stefan kommer väl hem ngn gång också och då får vi se om jag umgås med honom ngt.

Imorogn är det jobb.. vill inte.. vill verkligen inte. Chefen jobbar sena skiftet också, ush!

skriver imorgon eller söndag om hur det gick.. jobbar iafl 09.45 - 19.00

sköt om er!
puss

Kommentarer
Postat av: Söderlund

nej jag kan nog inte hålla med dig. jag menar, vad tillför egentligen kenza? ingenting enligt mig. lite sorgligt tycker jag nog mest faktiskt.



Bella har en idé bakom sitt bloggande och allting som hon framför. Hon är en förebild och en oerhört duktig bloggerska.

2008-10-17 @ 18:50:58
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: Sarah

hihi jag vet :D du ska se henne när hon gör så, man dör! :P

2008-10-18 @ 13:12:19
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0