Jag är utmanad!

Jag har blivit utmanad av Hanna!

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1.  Jag är väldigt rädd för spindlar & smådjur, jag skriker om någon är på mig / rör mig eller om jag ser en spindel!

2.  Jag planerar på skoj i hemlighet det perfekta brottet (men jag skulle aldrig kunna genomföra det)

3.  Jag vill gärna ha all uppmärksamhet för mig själv, annars kan jag göra något radikalt bara för att folk ska fokusera på mig.. Tror det kommer från när jag var liten och verkligen fick all uppmärksamhet!

4.  Jag har kommit fram till att jag ska bli lärare, något jag aldirg skulle kunna ha tänkt mig att bli för 2,5 år sen. Jag planerar att bli lärare i Samhällskunskap & Religionskunskap.

5.  Jag har en hemlig fantasi om Thailand.

6.  Jag är himlans lat, jag vill ha allt serverat på ett fat för mig.

7.  Jag är hemligt kär i min drömkille.. alltså en kille som jag drömmer om väldigt ofta, jag vet inte vem han är och jag har aldrig träffat honom men... jag vill att han ska finnas! ;D hihi.


Jag utmanar:
Sarah, Sofie, Josefin, Amanda, Denise,
ni andra roliga kan ju också göra de här om ni får för er att ni har tråkigt! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Religionskunskap? Du som bara fnyste och tyckte det lät skittråkigt när jag sa att jag skulle läsa teologi efter gymnasiet? :P när gjorde du den "radikala" ändringen och helt plötsligt vill lära ut något som du tyckte verkade skittråkigt?



du är bra kul du. :)

2008-10-25 @ 14:36:11
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0