IGEN!

nu är resan ombokad och vi kommer åka den 26/4 istället för den 3/5,
anledningen till att vi ändrade datum är för att erik blev så besvärad då han kommer missa nån speciell idrottsdag :)

det blir nog bra det här med, 1450 kronor billigare blev det också plus att erik och kristin slipper åka till krabi både dit och hem, nu flyger de både till och från phuket, däremot måste vi flyga från krabi men det är inte hela världen vi har ju ändå 3 veckor på oss att gotta oss i solen och alla kläder o väskor och .... mmmm... drömmer mig bort....

det är match idag igen föressten, kommer bli skojsigt tror jag, erik och kristin ska kolla också så jag ska åka hem till dom och åka med dom dit medans mamma och pappa åker ut till husvagnen..

har skrivit klart mitt svenska B nationella prat grejen, ingen aning om det blir bra men.. ush ush-.....
jag hr verkligen ångest för det här. vet inte alls om jag har skrivit rätt eller något... blä!

erik ska få läsa o se instruktionerna, för det är ju egentligen det som är viktigast, att man följer instruktionerna alltså..

nu ska jag gå o fixa iordning mig, vi ses sötnosar!
vad ska ni hitta på idag?
fint väder är det i alla fall!

puss

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att det blev billigare :) men pengar till shopping ;) hehe

ja matchen var väl lite sisådär.. stefan stackarn har ju sträckt benet :( han hade väldigt ont nu på morgonen :(

Lycka till på nationella idag gumman! det komemr säkert gå jättebra! :D



Kram på dig!

2008-10-13 @ 10:38:50
Postat av: Emma

glömde skriva vad jag ska göra idag ;) hehe

jag ska gå klart dagen här i skolan, suck.. sen ska jag hämta jonah på dagis sen sk ajag hem och plugga sjukvård :P

2008-10-13 @ 10:39:33

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0