idol

har "precis" slutat direktsändningen och jag gick och satte mig vid datorn. favoriter ikväll var robin e och alice.
lars var också grym men han passar itne i idol.. han ska ägna sig åt sitt eget. bra PR trick kanske.. eller det beror ju på vem man frågar.
aja nog om idol..

jag har skrivtorka.
jättejobbigt.
ibland.. som i..... förrgår var det va?
som jag skriver jättemycket
men ibland blir det liksom.. ingenting..

Vad vill ni läsa om? Berätta berätta!

jag har sökt ett fotojobb!
va inne på en hemsida och kollade efter jobb och så såg jag att man kunde söka fotojobb!
msåte bara fixa en full portfolio. nu skickade jag bara några bilder..
kommer säkert itne få jobbet heller..
men aja.. jag ska ju ställa ihop en portfolio och sen kan man söka fler fotojobb.
nu har jag ju som sagt bara massa olika liksom.

och på tal om det måste jag ut & fota!
och jag måste skriva version 2. av min projektplan..
blääu..
allt detta skall göras på söndag. då är det även HOCKEY! (tror jag?)

men nu ska jag kolla lite på fredag hela veckan.
får se om jag orkar skriva en gång till.
annars kanske vi hörs imorogn, eller vad säger ni?
PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0