hihi

nu har jag lugnat ner mig lite, hihi. det gick fort.
jag är sjukt trött, och kankse ska man vila lite för imorogn blir det fullt hus här hemma :)

Vad ska ni göra på höstlovet föressten?

Jag ska vara hemma, umgås, träffa praktikplatsen, och så vill jag åka & shoppa! :)
Någon som vill följa med?
men frågan är hur mkt jag kan lägga ut på shopping..
måste ju lägga till på mobilen när den kommer tillbaka...
och så ska jag spara till thailand också..

och på tal om Thailand.. vet ngn hur man skaffar en resedagbok? finns det en hemsida som man blir medlem på eller så?
jag kom på det nu bara så jag har inte ens kollat själv, hihi.

men nu slocknar ajg snart. Får hoppas på att det är ngt bra på tv nu.
Vi hörs imorogn älsklingar!
puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

resdagboken.se :)

2008-10-27 @ 00:34:17
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0