hej på er

igen sitter jag här på digitalbilden...har precis gjort om uppgiften vi gjrode förra gången ,tror den blev fulare nu dock..
hm... så vad finns det att berätta?
jag vill ha cola! :D
jag hade oboy med mig till frukost mackan idag, mumma!

igår pluggade jag hela dagen typ. men jag orkade inte efter klockan 22 så då kollade jag mest på Tv och somnade typ på en gång! Jätteskönt, imorse trodde jag dock att jag hade försovit mig eftersom jag brukar gå upp halv sju i vanliga fall men idag när jag börjar 5 minuter senare kan jag gå upp klockan sju..
så jag hade alltså inte försovit mig. hihi..

På lektionen idag har jag mickis och adam haft msn krig.. mkt joligt. :)

vi hörs senare sötnosar!
vad hittar ni på idag?
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0