eftermiddag

hej på er...
det känns som att min skärm är utdragen?
hm knasigt.

har itne satt på datorn förens nu... vänta ska kolla potatisen?

GAH!
jag råkade ta bort allt jag hade skrivit! (efter det över "GAH!")
jag ska göra potatismos bara..
det blir plankstek ikväll.. avis?! :D


så nu skriver jag igen, stefan lånade datorn lite och jag gjord eklart planksteks förberedelserna.

idag har jag typ inte gjrot ngt speciellt heller.. vilket bra lov jag har haft hiih. men jag har i alla fall haft tid att ta igen mig.
det borde vara ett måste att ha minst 2 dagar lediga i veckan (ja men det har vi ju?) men om man jobbar så blir det bara en dag över. plus att jag alltid är stressad dagen innan jag ska jobba, det har iofs bliviti mtk bättre. har itne ens tänkt på at tjag jobbar imorogn men..
och .. jag måste kolla hemsidan så dom inte har ändrat min jobbtid.

jag skriver sen igen.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0