digitalbild B

hej på er alla gullungar!
jag har överskottsenergi som min kära klass lider vldigt av.. jag gpr runt o sjunger "du du du du du du du du, din mamma, du du du du du du du du, din mamma" hela tiden.. skitkul :D
fast de tycker nog itne de andra, hiih
jag har inte skrivit p några dagar nu för jag har inte "orkat" starta datorn, i måndags pluggade jag och kollade på csi sen sov jag, i tisdags pluggade jag och va på konfa sen sov jag och igår var jag o shoppade.. köpte ett par leggins och ett linne, tillsammans för 198kronor :) efter shoppingen kom jag hem, åt middag och såg på tv..
jag betalade mitt skolfoto också, mycket mer orkade jag inte :)

Idag ska emma och jonah komma o äta middag, tydligen så var de hos oss igår med men det missade jag! :(
iafl, mys mys :D

vi har precis varit inne i studion på digitalbilden och kollat lite produktfotografering, mysigt med en helsvart studio, hihi :)
Jag sitter och drömmer mig bort till thailand och kolalr på bilderna på hotellet, även om det bara är databilder men ändå!!
iih..
vad ska ni göra idag?

puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha men de är väl kul med lite underhållning ;)

ja vi var ju det :) jonah frågade efter dig det första han gjorde nrä vi kom till er! men vi hann ju ses en liten stund igår iaf :) får umgås mer idag :)

hoppas du har haft en bra dag trots det förbaskade tråkiga vädret! :)

kram!

2008-10-16 @ 10:38:00

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0