bowling

ah vad tråkiga ni är som inte kommenterar ngt, adam nu har du inget at skylla ¨på, jag ställer faktiskt frågor!

anyway, idag så har jag varit o reklamerat min mobil.. igen..
så vi får se nu dom LÄR JU INTE säga att de inte går igen, för nu har jag lämnat in den 4 ggr dessutom har det varit samma fel 2 ggr nu.
så dom har inget att skylla på..

senare idag ska jag äta kina mat med stefan och emma och om de blir några fler vet jag inte,
efter det så ska jag bowla med stefan, emma, billy, hanna och sara.. :) kommer nog bli kul..
vad ska man ha på sig när man bowlar?

jag hittade ett par skitsnygga skor idag men jag ska vänta lite med att köpa några, hade dessutom lite bråttom så jag ska shoppa lite någon annan dag, det är ju snart lov så om jag itne jobbar då kan jag åka in till stan någon dag då.

ush vad hemskt, jag kollar på sjukhuset o de e nån som har fått en spik i foten, ush ush aj aj..

vad ska ni göra i helgen?
puss

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska bowla med dig ;) hehe



det kommer bli grymt kuul :D alla ska äta ikväll :) trevligt va? :)



ses snart!! :D kraam

2008-10-11 @ 14:23:42

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0