97

hej :)
tycker ni det är kul med sånna frågor som jag la upp igår?
jag älskar sånt, när jag har tid :)

Hm.. om ni undrar vad 97 står för så är det 97 skoldagar till studenten :)
minus två veckor för mig eftersom jag åker till THAILAAAAAAAAAAND!
Pappa har kollat upp och förmodligen åker vi iväg den 3e maj istället för då gick flygt direkt till krabi istället för phuket och pappa vill bo i Krabi.
Hur som hellst så kommer jag nog bara vara borta i två veckor eftersom det annars bara är 2 veckor kvar tills tudenten, men jag vet inte... det beror ju på om det är MYCKET eller inget alls kvar i skolan då liksom..

Snart kommer en till frågegrej upp ;)
gör den du med!
det är alltid läskigt sant.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh vad häääärligt att åka till thailand!! :D

lite avis kanske ;) haha

2008-10-08 @ 22:16:05

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0