sekunder före katastrofen

hej igen
jag har precis varit ute & gått med anna :)
jättemys och nice to catch up!
anna, anna, världens bästa anna, vackra, snälla, underbara anna :D
haha.. det är jonahs "fel" att jag har karlsson på taket låten på hjärnan (; Fast han sjunger bättre än mig!

och och... vet ni?!
jag blev ännu mer stressad idag..
ni vet ju kanske att jag hade sökt jobb i USA till nästa sommar?
okej, inte? men det har jag iafl..
men hade inte fått ngt svar från dem så jag hade i princip gett upp det..
men idag hade pappa träffat Monica, som är en av dem jag har fixat jobbet genom..
och hon berättade att de hade pratat med dem i USA och sagt att jag var bra...
och nu kanske det får fart igen?
jag är nervös.
ska jag skicka iväg ett till mail tycker ni?
men jag vet inte.. jag ska ju flytta då
och plugga
och.... HJÄLP!
vad tycker ni?


puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0