saco-mässa och Hockeymatch

tjena snyggingar!
Dagen har gått så himla fort, känner ni inte samma sak?
dessutom känns det typ som att det var måndag igår!?

Aja, dagen startade 07.00 då första klockan ringde. 07.20 gick jag upp och förberedde mig inför dagen. När jag var klar gick jag över till emelie och mötte henne och så gick vi mot stationen, på väg mot älvsjömässan.
Träffade Nazanin också! Det är alltid lika kul att träffa gamla klasskompisar. Alla har förändrats så väldigt mycket sen vi gick i 9d1 tillsammans. Tänk vilka dagar vi hade!
Men det är dags att gå mot framtiden nu, och det är ju ändå 2,5 år sen som jag slutade 9an.. men ändå så är det nog den bästa klassen jag någonsin haft.
Fotoklassen är bra med, men det är så jävla mycket intriger just nu.. angående studenten för det mesta. vissa människor kan inte lyssna på andras åsikter heller.. blä..
Aja nog om det, hur kom jag in på det liksom?

inne på mässan så gick jag med emelie och vi gick runt typ tre varv. Efter 2 varv så satte vi oss ner och lekte med heliumballongerna man fick från södertörn (tror jag).. "Hej jag går i trean på Gymnasiet!"
Jag kollade i alla fall bland annat på halmstad, linköping, jönköping, kalmar, malmö, osv osv..
jönköping och linköping var väl de skolor som fastnade mest tror jag.
är det någon som vet om de skolorna är bra?

Vi var klara inne på mässan runt 1 och jag var hemma ungefär 2. Då var det dags för en matlåda med den goda köttfärggrytan med ris.. som jag egentligen skulle ha som matlåda till jobbet imorgon
aja, jag var hungrig idag med!
Efter att jag hade ätit så gick jag och la mig och vilade lite.
Man blir trött av att lyssna på massor av folk.

sen var det dags för mat och åka till hockeyn.
Tyvärr så förlorade Bålsta idag och pappa säger att det blir svårt för dem att komma i topp fyra (dvs att de får fortsätta spela i allettan) jag har inte orkat kolla så jag uttalar mig inte om det.
Nu sitter jag här hemma och tittarp å ett inspelat idol. Såg precis Johans miss!
Ha-Ha.

men jag hörde att Anna åkte ut,. jäklar!
Nog om mig nu.. Vad har ni gjrot idag?
Någon annan som var på Saco-mässan?
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda Lundius

Svar: Haha, ja, som fan rent ut sagt! :P

2008-11-21 @ 23:13:54
URL: http://lundius.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0