övningskör2

hej igen,
nu har vi varit ute & kört, det gick bra, till&med att starta i backe gick bra
rondeller behöver jag träna på dock
och jag måste lära mig att inte vara rädd att komma ut i trafiken
jag slapp köra vid rödljusen vid växus.. eller vad det heter nu... i alla fall.

Just nu sitter jag och kollar på alpina cupen,
men det finns mycket annat att göra..

[ ] Städa
[ ] Sortera garderoben
[ ] redigera bilder till projektet
[ ] installera mobilen på datorn
[ ] ladda ner ngt kul
[ ] fixa tvätten
....sen e det väl massa mer men.. kommer inte på

Så jag har inte riktgit tid med er just nu, hihi, vi ses snart!
puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

vilken fin sida du fixat och härlig "sign" du har i slutet av bloggen.. imponerande..



kul att det gick bra och att du fick starta i backen.. men du behöver väl itne vara rädd för att åka i trafiken.. bilarna e inte så läskiga;)



nu är vi snart framme i sura och vi tänkte vinna:D vi får se..



ses ikväll

PUSSPUISS

2008-11-16 @ 13:58:03
URL: http://loveblom.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0