loka & csi

hej på er!
jag sitter, som ni kasnke såg på rubriken, och dricker loka och tittar på CSI.
laddar in lite påipoden också ..
borde kanske sova snart, sjukt trött..
och jag ska upp halv sju imorgon igen, plus att vi ska fota hela dagen igen
jag orkar inte egentligen
men det är mode-uppgiften..
får väl anstränga mig lite iafl. tror det skulle vara typ tre bilder.. har jag rätt Fo3B?
amanda ska leka modell :)

såå...
jag ska tvinga mig själv att läsa historia läxan lite och sen ska jag sova..
måste vänta tills ipoden e lkar bara..
puss på er!

Kommentarer
Postat av: adam

fyra bilder ;D fast det sa jag ju iof i skolan.

2008-11-25 @ 15:12:20
URL: http://seckisacki.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0