det är bra att unna sig själv något

hello :)
hemma från skolan och har precis duschat.
snart bär det av mot Enköping och hockey match mellan Enköping och bålsta då.. så klart!
Derby, det ska bli kul :)

Jag beställde precis en helårspremenetation.... jag har absolut ingen aning om hur det stavas och det blev bara kockobäng när jag försökte tänka.. i alla fall.. på veckorevyn :D
Hoppas bara att jag inte får dubbla nummer nu eftersom jag redna premenurerar där med 2 nummer kvar.
Dessutom kommer jag få en sminkväska värde 434kronor!
Vad unnar ni er själva nu i juletider?
puss!

Kommentarer
Postat av: s-o-f-i-e

öl

2008-11-29 @ 13:48:08
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0