2 dagars ledighet från bloggen

hej på er allihopa!
nu har jag varit borta i två dagar.. i tisdags var jag så väldigt trött.
och jag somnade tidigt så det blev inget bloggande då. Igår när jag vaknade så mådde jag illa och hade ont i huvet, en hel dag för bloggane?
nej inte för mig.
jag vaknade 20 i 1 och åt lite lunch och typ låg i soffan hela dagen.
Det var en välbehövd vila.

Idag var det dags för skola igen och amanda har precis gjort klart sin mode fotografering, jag var modell.. fyfan :p

Nu ska jag redigera mina bilder som jag tog i tisdags. får se om nån kommer upp här.
puss på er!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0