framtiden

hej bumbi.
jag känner mig duktig idag, jag har precis varit ute & gått i lite mer än en timme :)
det var jätteskönt men nu är jag ännu tröttare än innan.

imorgon ska inte jag gå på foto eftersom det kommer nån som ska mäta våran vattenmätare här hemma och jag är den enda som skulle kunna kommma hem i tid tills dess,
därför måste jag ta hem bilderna & redigera dem hemma.
+ att jag MÅSTE plugga matte. för det tänker jag itne göra idag.
jag har fortfarande sån jävla ångest inför detta.
men det kommer säkert att gå bra. eller man vet ju aldrig.
fast jävlar mig om jag får IG på nationella, det är verkligen itne acceptabelt.

jag frågade föressten katarina (engelskalärare) om hon visste om det hade gått bra eller inte för mig men hon sa att hon itne hade koll på något alls för hon hade jättemkt att rätta, så det har jag förståelse för.
förhoppnignsvis klarar jag mig undan ett IG även där.
i prat- delen & lyssna läsa delen ska jag dock få minst VG. Enligt mig.

jag orkar inte skriva mer nu, förlåt.
och kommentera!

puss
(du är min)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0