framtiden

Igår var det valborg. och vi vet väl alla hur det brukar gå då?
Fast det gick ganska bra faktiskt.

På dagen var vi x- antal tjejer inne i uppsala, jag träffade Amanda och jossan.
Det blev lite vin, kankse lite för mycket eftersom jag inte hade ätit ngt. så jag sofie, sara & sofia M gick till hemköp och donken. sedan blev det bättre och jag mådde skitbra.
sen fick det vänta till kvällen, och jag drack nästan ingenting, men tillräckligt för att sitta o snacka emd Dicken ett tag och tillräckligt för att dra dit rick o hans kompis.
men det var bra, för då fick jag komma hem, och jag behövde itne åka själv.
men sen tvingade rick mig att gå i skogen
och han visade mig deras cab.
tror du han stylade eller? :D
haha söt!

när jag kom hem så drack jag vatten, vatten är godare än alcohol. man blir så torr i munnen, av alcohol alltså.
anyway så somnade jag ganksa fort. jag hann hitta en kanal att somna till
(jag måste ALLTID se på tv när jag ska sova, för att om jag itne kan sova så kollar jag på ngt program istället, tills jag blir trött o somnar) och somnade efter ca 3 minuter.
Men det var inte nå kul o sova ensam igår, vart va du liksom?

idag ska jag nog bara sitta här osm en hemlös fågel.
& jag måste komma ut i livet igen! det här är hopplöst.

vi ses babes.
puss
(det låter ensamt när jag andas)

Kommentarer
Postat av: josefin

Ja, precis! fast med mitt blognamn och bara en bild, ingen under text som du har, det vore schysst :)

2008-05-01 @ 22:20:11
URL: http://josefing.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0