framtiden

Hej,
jag skriver blogg ganksa ofta nu känner jag, händer ni med?

Just nu sitter jag & glor på pussycat dolls och jag väntar på att klockan ska bli typ 17,
då bär det av på grillkväll med ungdomsgruppen. hoppas på en kul kväll.
Skönt att jag slapp jobba idag till&med!

igår somnade jag vid tre, jag kunde itne somna & jag satt o läste massa gamla dikter som jag har hittat
och vissa som jag skrivit själv
och jag insåg att
fyfaan va illa de va som jag skrev förut,
det är som en liten berättelse, ingen jävla dikt.

Anledningen till att jag kikade igenom gamla dikter var att jag måste skriva dikter till Svenskan på fredag & så ska vi läsa högt från våra egna dikter,
jag är rätt nervös för det
fast det brukar gå bra,
man måste liksom insätta sig i ett sriöst läge.

idag vaknade jag vid halv ett, jag blev ganska förvånad eftersom jag brukar sova till senast 11.

nu ska jag se på finalen av pussycat dolls så jag ska sluta skriva,
får se om jag uppdaterar senare ikväll.

puss
(what if it was me then?)

Kommentarer
Postat av: Sarah

tycker du att rätt tjej vann?;)

2008-05-18 @ 18:50:40
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sarah

jag tycker synd om hennes dotter och hur det blir när hon är ute och tunerar.. men hon var duktig iaf :)



oj shit, är det inte mer ?!

2008-05-18 @ 21:02:55
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0