framtiden

hej, snart är det sovdags.. men jag tänkte bara uppdatera er lite granna :)
Oscar, jag betalar ungefär 12% i skatt tror jag.
Varför skulle jag inte få betala rest skatt?


Dagen har jag spenderat på jobbet 7-16 vilket är en asnajs tid för man får sova i alla fall till halv sex och så slutar man tidigt, idag när jag kom hem så visade jag mitt nya inköp av 2 snygga klänningar (bild senare)
och min nya bikini för mamma och pappa, sedan hoppade jag i poolen, även om jag inte blötte ner axlarna, men det var riktigt skönt fast det bara var 21 grader.

Efter detta var det mat och sedan somnade jag, och sov i ca 2,5 timmar till halv tio.
riktigt skönt men jag undrar om jag kommer somna ikväll?

Föressten så är jag ledig 3 helger i rad nu!

jag har lämnat in min mobil också föressten!
När jag var på the phonehouse i torsdags för att fråga om jag behövde lämna in den sa han jag pratade med att jag kunde nog göra uppdateringen själv (detta har ni kanske läst redan?) vilket jag gjorde..
Det första som händer är att mobilen låser sig igen!

Så nu har jag lämnat in den och funderar ärligt talat på om det inte hade varit bättre att bara kasta mobilen i väggen och få en ny. Sprickan jag har hade ändå haft en självrisk på 500kr.
(Bra försäkring liksom...)

(DET ÄR LÄSKIGT, ETT DJUR ÄR HÄR INNE!)

nu ska jag knapra i mig min side-sallad jag tog med mig hem, vi ses på stan!

Puss
(5 fucking dagar!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses i församlingsgården!

2008-05-25 @ 23:37:50
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: adam

vad för djur? o.O

2008-05-26 @ 10:29:26
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0