framtiden

hejsan!
jag har haft rätt mkt att göra de sista dagarna så det har inte blivit något bloggande för min del.

Igår var Malin, Sara, Emelie och Sofie här o kollade på talang, det var jättemys :)
& ikväll blir de nog malin, iafl en timme eller så för o kolla på schlagerfinalen..
jag börjar ju jobba 07.00 imorgon så jag är inte så gla' i att va vaken länge idag.

jag vet itne om jag har sagt det men jag har i alla fall fått ledigt för hela nästa helg!
de känns bra.


Igår fick jag min lön,
2900 nånting....
jag har tjänat 22000 i år....
De drar fortfarande subventionerad skatt!
jag hatar att hålla på o ställa allt till rätta.. jag hatar o ringa "höga personer" inom företaget.
igår ringde jag till jobbet och det var upptaget
så jag sa till Sofie att "Det är ali som har skiftet"
Gissa om det var så då?
Anyway så sa jag åt honom att skriva en lapp till Mats,
men jag får förmodligen ringa honom på måndag i alla fall.
Jag hatar att dom inte ser över hur mkt jag har tjänat!
jag vill betala full skatt!
idioter.


aja jag vet inte vad jag ska skriva. kanske skriver ikväll innan sovdags och uppdaterar er om hur dagen blev.

Puss

(6 dagar)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är många..lol på dom lol

2008-05-24 @ 12:47:03
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Osciis

Varför vill du betala full skatt?



Även om du kommer hamna på 48 000 kr sammanlagt så kommer du inte få restskatt ju. Hur många % betalar du?

2008-05-25 @ 20:07:49

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0