framtiden

Hej. Hur mår ni?

Igår dog min mobil.. den låste sig flera ggr fast jag startade om den,
så jag tänkte lämna in den idag,
dock sa de att det nog var ett mjukvaru fel och istället för att skicka iväg mobilen i 2 veckor så kunde jag fixa det själv, hemma.

Annars så skulle jag egentligen ha pluggat svenska (vilket jag kommer sitta o göra ikväll, BRA JOBBAT)
och städat mitt rum (för det ser ut som en bomb varit här o släppt ner massa kläder) men inget av dessa två har jag ens börjat med.
förmodligen så ska jag börja städa när jag har skrivit klart detta inlägg, dvs typ nu.
men, don't you just hate cleaning?!
There you go Adam.

Puss
(Im better off)


-
föressten så har jag de tre närmaste avsnitten av greys hemma nu..
Detta blir kvällens (förutom mitt....Svenska pluggande....) aktivitet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

somavin.blogg.se somavin.blogg.se somavin.blogg.se somavin.blogg.se



JAG ÄLSKAR SO JAG ÄLSKAR MA(TTE) JAG ÄLSKAR VIN.

Jag heter SOfie MAria VINcentsson.

2008-05-24 @ 01:29:36
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0