framtiden

Hej.

Idag är det tisdag, vilket känns jättekonstigt eftersom den här veckan är konstig. Idag är det omprovsdag i skolan och jag gjorde mitt omprov i geometri, hur det gick vågar jag itne ens spekulera i eftersom jag sist tyckte att det gick bra men jag fick inte ens nära godkänt.
Imorgon är det friluftsdag och vi vet inte ens om vi orkar ta oss dit, om det blir bra väder ska vi åka, har vi bestämt (med vi menar jag mig, jossan & amanda)
Eller amanda, vår nyfödda skolkare, kanske itne vill skolka mer nu?
hihi. Du har dåliga influenser från någon gumman.
På torsdag är vi också lediga, eller nej, "lediga"... Vi har operation dagsverke, och de kräver 250 jävla kr av oss! inte en CHANS!
Alltså frågan är hur de tänker? Mickis? (;
Nej men jag menar, när man gick i 7, 8, 9 fick man betala typ 100-200 kr..
och det e sjukt mkt pengar för hur många är det som egentligen jobbar?
de flesta ger ju pengar ur sin egna ficka.
Det vore bättre om vi hade en klädinsamling eller nått liknande, för de behöver väl kläder med? eller hur?

Så det blir sjukanmälan på kanske onsdag och torsdag.
Skönt.

Nudå, jag kom hem klockan 11.01 idag och det e så jefla skönt, vissa har ju inte ens börjat när jag e hemma! :)
& ändå så sitter jag o åker i 3 timmar totalt.


(alltså, min hals svullnar upp nu, jag måste städa..
Det brukar svullna i halsen på mig när det är dammigt,
jag tror att jag är allergisk mot damm)


Igår satt jag & Sofia och diskuterade "framtiden" på msn,
det är skitjobbigt att välja, för det finns så jefla mkt att välja
Jag själv är fortfarande väldigt inne på att läsa juridik men kommer jag ångra mig?
kommer jag orka?
Finns det någon med ett bra förslag till en utbildning så kom gärna med dem.
och vad går man för utbildning om man vill bli mäklare?


När jag kom hem idag så satte jag mig och gosade med tintin en stund, sen började jag planera den 31a,
Förhoppningsvis blir de bra väder men annars då?!
Jag vet inte alls hur jag ska styra upp allting, men ni får väl se om ni kommer
för ni kommer väl? (;

Föressten ska jag bowla ikväll, i väsby med ungdomsgruppen. Det ska bli spännande,
tror du jag vågar ta med mig kameran utan att alla ska pillra på den?
Det är en sak som jag inte gillar,
eftersom jag itne har någon försäkring så är jag väldigt rädd om min kamera, för den är ju ändå värd.. alldeles för mkt för att folk ska hålla på med den o bara fota "lek" foto..
Det har jag en annan kamera till.
Men ändå så känns de lite dumt o ba: nej! du får itne röra.
men förstår ni?
Det är mkt pengar vi snackar om
och tänk om den verkligen går sönder bara för att nån ska jävlas o hålla på?
Men ni märker väl om det dyker upp bilder från kvällen senare,

Jag tror jag ska sluta skriva nu, får se om det blir en uppdatering ikväll.

Just nu: Colbie calliat - magic

Puss
(he's tailor made for you)

Kommentarer
Postat av: Sarah

..men å andra sidan är den ju till för att användas ! :)

2008-05-20 @ 14:23:22
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Sarah

..men å andra sidan är den ju till för att användas ! :)

2008-05-20 @ 14:24:06
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Oscar

Kan avslöja att när jag snackade med försäkringsbolaget så går kameran på hemförsäkringen så länge den understiger ett värde av 35k. Det gör både din och min ;)

2008-05-20 @ 19:37:49

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0