framtiden

Om mig:
Namn: Angelica
Ålder: 18 om 23 dagar
Längd: 167cm
Smeknamn: Anki, bojan, morran, ankutt, osv :)
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blågrå



Har du någonsin:

Ätit sushi: Ja. gott är de med.
Stått på scen: Ja.
Varit ihop med någon som varit otrogen: ja, fast jag var typ... 10 år då. Men i alla fall.
Klättrat på berg: ja, nästan, jag vet itne om det räknas
Sett vita huset: Nej



Antingen eller:

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: spets
Regn eller snö: ssommarregn
Rosor eller tusensköna: rosor
Matte eller engelska: engelska, såklart!


Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: nej
Vet den om det: ja eftersom jag inte gillar någon?
Vad tittar du på hos en man: ögon, personlighet



Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: jobbade & semestrade
Svär du för mycket: alldeles för mkt
När duschade du senast: i förrgår vid 22. jag ska duscha när jag har gjort klart detta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: colbie caillat - magic
Vad är bredvid dig just nu: massa skit, kläder, papper, tidningar, flaskor.. osv..
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): jag har inget skrivbord
Vad var det sista du åt: kyckling wook.
Hur är vädret just nu: molnigt, det blåser lite med.
Har du en lavalampa: Nej
Vad gjorde du igår kväll: spelade pingis, kollade på tv, sov.
Vem pratade du sist med på telefon: pappa. (grattis)
Vad gör dig glad: när någon berättar att den uppskattar mig för den jag är.
Var skulle du vilja du åka: TURKIET! :D
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: haha det du.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0