framtiden

Hej :)
Gårdagen blev mkt lyckad och det vad väldigt mysigt :)
lite jobbigt är det att räkna ut massa pengar & så men det ordnade sig ju också till slut.
P.S I love you hette ju filmen som vi såg, den var väldigt bra och jag började nästan grina, observera nästan..
och jag grinar aldrig, förutom till oth! ;D
Vi åt också, tacobar blev det för alla tre och jag tog en nachos tallrik, fyfan vad gott det är alltså!!
jag vill ha tacos här hemma fasiken.

Idag så ska jag kanske åka med jossan till solna och hämta lite stuff.
jag sa till Karin att jag skulle åka till skolan, kom på att det är lov.. jävlar.. aja uppsala har itne lov sammtidigt säger vi.....
hm..

På fredag ska jag till sugtuna med sofie & jossan
förhoppningsvis blir de trevligt.
"filmkväll", det e våran grej det.. haha miffo!

jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva nu..
det blir förmodligen en dell dator föressten..


vilken design?

Framtiden..
den finns, det lutar åt juridik fortfarande.. men kommer jag komma in?
någon som vet nån annan rolig utbildning?


Nu ska jag se om det finns ngt vettigt att göra förutom att sitta här.
PUSS!
(I want you)


Kommentarer
Postat av: Sofia

man kan äta havregrynsgröt med bananer och mjölk! låter skiäckligt men är faktiskt jättegott. Och så en macka på det, och kanske juice? Eller.. Yoghurt med bananer i, mackor med ost eller vad man nu vill ha på och grönsaker. Asså jag dricker inte juice på morgonen men man kan ju göra det :)

Vi var på bio i stan 20.40 på Sergel. Vart var ni nånstans? Jag minns inte när jag kryssade i semestern, men vid alanya, rättvik och västerås iaf! haha. Puss

2008-03-26 @ 12:31:14
URL: http://sofiahs.blogg.se
Postat av: Sarah

PS I love you, hur kunde du inte gråta ?!
jag satt och bölade igenom halv filmen ! :P

2008-03-27 @ 13:32:56
URL: http://sarahts.blogg.se
Postat av: Sv

den svarta eller röda!

2008-03-27 @ 18:23:37

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0