framtiden

Hej sötnosar.. jag är ju knäpp som inte visste att det var långfredag i fredags, hihi :$ nu skäms jag lite.
I alla fall så har helgen varit.. ganksa trevlig.. kan jag väl säga,
igår blev jag surig på mamma för att hon sa att jag inte gjorde något, men när bjag frågade henne om vi kunde göra nått, till exempel spela spel så ville hon itne det.
jag gick i alla fall ut & fotade, för att fördriva tiden lite :)
Det är så skönt att fota, det känns som att jag får uttrycka mina känslor i bilder, och jag älskar att fota tintin för att jag blir alltid glad av att se honom och om jag har honom på bild så blir jag ju glad då med,
visserligen så tycker man ju nästan att varenda bild på honom är snygg bara för att man tycker alltid att ens egen hund e sötast i världen..
men lite kritik mot mig själv måste jag kunna använda för att se vad som verkligen är användbart.
jag ska föressten hämta kameran nu, ladda in alla bilder från igår.. det blev ju ett par st.
vänta...................................
så, nu laddar jag in bilder så kanske det kommer upp en liten sötbild på tintin innan jag hinner avsluta bloggen.

Jag tycker att det är så jävla sjukt att jag drar mig till känslor som jag egentligen inte vill,
för att.. jag har ju redan varit där "been there done that"
så varför ska jag plåga mig själv med samma sak om och om igen!?
jag trror att jag försöker leva lkite i det förflöutna.
och det är jobbigt att släppa taget.

föressten så åkte det förbi 4 st 747or här igår! ajg blev typ jätteförvirrad, jag tänkte att jag ksulle gå ut & fota dem men skulle det komma ngn mer? det visste väl inte jag..
men 4 stycken kom det, alltså!

ikväll är det hockey igen! förhoppningsvis så går bålsta upp en serie, och då kankse dom till&med får möta arlanda! mohaha. Fast nu är inte tom kvar som tränare, lite tårkigt, fast bra för arlanda, dock.
så här står det just nu i kvalserien..

image46


I kvällens match möter de Säter. Förhoppningsvis tar pojkarna dem! Fan om danne gör nått, igen.
Förrra matchen var lite läskig då En i Bålsta krockade med en kille från Uppsala och Uppsala killen bara damp ner på golvwet & låg helt stilla
"finns det någon sjukvårdspersonal bland pupbliken så får den gärna komma ner!" sa dem i speakerbåset på en gång och efter kanske 2-3 minuter började killen åtminstone röra på sig.
matchen fick vänta i ca 20 minuter tills ambulansen hade kommit o hämtat killen. det var skitläskigt när han bara låg där och jag tänkte för mig själv att om det hade varit stefan så hade jag börjat störtböla!

Nu ska jag rulla vidare men här får ni njuta av en bild från mig på tintin ;D
Puss!
(you go boys!)


Det tråkiga med denna är att det knappt finns någon information i snön :(



air france


Kommentarer
Postat av: Sofiah

Boken handlar om en bordellhärva, och personerna runt omkring den. Det är som om du läser en historia; från flera olika synvinklar! Skit bra, säg till om du vill låna :)

2008-03-23 @ 17:01:46
URL: http://sofiahs.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0