framtiden

ett till inlägg för dagen..
och jag vet inte men..
det har hänt så mycket idag.
jag var sugen på godis. så jag skulle gå 300 meter, till handlarn..för att köpa godis
det blev en längre tripp än så.
jag upptäckte att cykeln var kvar på station sen i söndags så jag bestämde mig för att gå o hämta den, men då kunde jag väl lika gärna åka till märsta o handla godis, större & bätte utbud.
på vägen dit frågar jag om sofia vill gå ut & gå men hon har för mycket plugg
och jag kom på att jag GÅR hem!
och det gjorde jag också. en timme tog det från station till rosers.
så skulle jag ju gå o hämta cykeln också, och gissa vem jag träffade då?
Jo SIMON!
har inte träffat honom sen jag slutade nian, sjukt lång tid.
<3

när jag äntligen kom hemså satte jag mig vid datorn och pratade med amanda igen :)
vi pratar mkt nu när vi inte ses i skolan varje dag, hon är allt en underbar människa.
(vi hatar copycats)

ikväll har jag pratat med simon på msn :) trevliga människa!
och sofia. det känns så skönt att prata ut med dig. du är dessutom ofta den enda jag anförtror mig åt.
minns du hur dumma vi va.. för 3,5 år sen?
minns du vad vi gjorde då? när vi inte mådde bra..
jävla dumungar det finns :)
i alla fall så är du underbar! tack. <3

och jag hatar kärlek.
jag kom av mig på tråden så det är allt jag kan säga.
men jag skriver väl imorgon hoppas jag.
puss
(snart ska jag eta godis)

Kommentarer
Postat av: Sofiah

Tack gumman för de värmande orden, skönt att du kan anförtro dig åt mig. Och ja, jag minns. dumungar :p hahaha. Ung och dum, kan vi skylla på det?
puss du

2008-03-18 @ 21:53:17
URL: http://sofiahs.blogg.se
Postat av: Amäända

Saknar ju dig, måste kommunisera på något vis;)

2008-03-18 @ 22:17:07
Postat av: denise

vet faktiskt inte :o

2008-03-19 @ 14:42:17
URL: http://nisur.blogg.se
Postat av: snygga s

jeg er en copycat, thihihi

2008-03-21 @ 13:31:15

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0