framtiden

det är dags att börja slicka såren igen, one tree hill är tillbaka!
det är så mycket som har hänt ochjag missade hela förra säsongen så jag vore väldigt glad om det är någon som såg det och kan uppdatera mig.
som vanligt så sitter man i slutet av programmet och bölar och jag förstår inte varför? varför just one tree hill?
jag grinar aldrig, då menar jag aldrig.. annars till tv program eller filmer, itne ens titanic liksom men det knaske är som amanda säger; "tror att man är rädd att hamna i samma sits eller kanske känner igen sig"
det är sjukt att man kan vara så känslosamt knuten till en serie!

Resterande delen av dagen som redan har varit så har jag suttit och tittat på tv & ätit kiwi.. det gick ungefär... såhär!


jag vet inte om jag är allergisk, om det är det som är problemet men ajg menar en kiwi är ju inte vass!?
sen har jag även suttit här vid datorn och lodat..
Jag pratade med denise.
det enda jag kan säga är: some men can be idiotes. allvarligt talat! stå på dig sötnos och vik aldrig ner dig.

& så har jag även varit ute med hunden, vilket var jättemysigt. vi gick hela stora spåret idag. jag ska ju börja röra på mig mer nu. förhoppningsvis håller det i sig den här gången!


när jag var ute med tintin,... så kände jag mig lycklig.
för första gången på mer än ett år så var jag lycklig igen.
det är en oerhörd lättnad att kunna le utan ansträngning.


Framtiden
är ungefär på samma nivå som igår.
saken är att när jag tittar på one tree hill så tänker jag på min framtid.
och jag vet att jag är ämnad åt något större än lilla rosersberg
och om jag bara spelar mina kort rätt så kommer mina drömmar att slå in.

see ya bloggers!
puss
(jag hatar copycats)

Kommentarer
Postat av: denise

tack (L)

2008-03-17 @ 22:19:42
URL: http://nisur.blogg.se
Postat av: Viktoria

Svar: Okej hehe :D
Jodå det kan jag.Lucas & Peyton blir tillsammans,Brooke dejtar först sin nya lärare sedan blir hon tillsammans med en kille som heter Chace,Peyton blir jagad at en psykopat som ljuger om vem han är men sen får de reda på sanningen,Han håller fast Brooke & Peyton i Peytons källare men sedan kommer de loss och blir räddade,Hennes halvbror kommer och hälsar på(Lång Historia),Lucas hinner få en hjärtattack under säsongens gång men klarar sig ju.Keith blir skjuten av sin egen bror så att han dör,En till kille på skolan dör,Nathan & Haley får en son som heter Jamie och Lucas är gudfar och Brooke gudmor,Karen(Lucas mamma) får en dotter som heter Lilly som Keith egentligen är pappa till men han är ju död så han fick aldrig se sen dotter,Dan hamnade i fängelse(Lång historia) Ja det är iallafall endel som har hänt :)

2008-03-18 @ 07:32:59
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se
Postat av: Amäända

Den där Amanda är bra smart ibland, henne skulle jag vilja träffa;)

2008-03-18 @ 12:49:44
Postat av: JOSEFIN

One treehill är bäst!

2008-03-18 @ 16:18:54
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0