framtiden

ni har slutat kommentera igen. skärp er!

igår skulle jag ju ha skrivit blogg.. om jag hade varit ledig...
klockan kvart i sju ringer telefonen. KUL!
de blir upp & jobba direkt. 8-16 blev tiden jag fick, jonas var sjuk och han skulle jobbat 7-16. men jag fick i alla fall en timmes rast, det var bra. hatar 45 minuters- rasterna.

igår när jag kom hem så va det mys med familjen, erik var hemma, han skulle på möte.
sen så skulle stefan laga mat och det blev köttbullar o pommes. nästan en angelica -rätt! :D
senare på kvällen fick vi friterade bananer. wow! och jag som skulle börja träna.
det skulle jag föressten ha gjort igår, om jag inte hade jobbat. det får bli ikväll då istället, i och med att det ändå inte är någe bra på tv ikväll.
det blir 30 minuter cykel. minst.
har planerat att jag ska cykla varje kväll nu, jag menar jag kan inte skylla på att det är jobbigt att ta sig dit för att cykeln står liksom i mitt gamla rum.

dagens uppgifter har varit att gå ut med hunden och dammsuga, vilket gick på totalt typ en timme.. inte så mycket att göra liskom, sen har jag bara pratat med amanda på msn och pratt med mamma lite sne hon kom hem,.

nu har jag gjort om bloggen igen och det blir nog såhär den ser ut den närmaste tiden.

imorgon är det min tur att laga mat igen och jag sa till mamma att jag ville göra pannkakor men att jag inte orkade gör soppa, då kommer hon som är så smart på att jag kan göra crépes! muuuuuumma!
jag längtar! haha. och så blir det pannkakor till lunch för mig då med. :)

och min framtid..
jag vill ha någon att dela denmed, och det vill jag nu!
men vissa saker kan jag inte skriva här i & med att bloggen är öppen för alla i världen....
igår påväg hem från jobbet så lyssnade jag på en låt och här kommer lite textrader från den (inte alls i ordning):

titta ner på oss, titta på hur vi har det. vi söker efter lyckan men är det nån som har den? vem har svaret på alla frågor vi ställer?
du har världen i din hand, snurra den, få den bättre
vi vänder våra blad och fortsätter vår saga men vi jagas av vårat förflutna

lyssna på orden höj volymen på din speaker, denna text är ett brev, inbunden i musiken, ett brev till gud,
varför slocknar våra lågor? jag har för få svar men allt för många frågor.

Kommentarer
Postat av: adam

kom till skolan istället för att sitta vid msn!

2008-03-11 @ 15:32:15
URL: http://adamjun.blogg.se
Postat av: Sofie

AAAAABOOOWWWWWW!
Alltså Anki du får fixa min blogg åt mig jag fattar ingenting...:p och crépes är gooooooootttt!!!
peace shu peace

2008-03-11 @ 19:05:54
URL: http://pfeffer.blogg.se
Postat av: denise

ååh gammal låt .. :') nostalgi till sjuan. haha :p. fin blogg du har! :)

2008-03-11 @ 23:05:10
URL: http://nisur.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0