Framtiden

Hejsan vänner.
idag är andra dagen på praktiken och jag är ledig. jätteskönt. Ledig imorgon också om jag har tur.
igår när jag kom till jobbet så frågade Sofia om jag hade lov  "nej, praktik" och varje gång jag sa det under dagen så skrattade jag stort. Danne sa att jag var lojal. haha.
nu börjar det närma sig att köpa en dator.
söndag: 8 timmar x 85,20;-  = 681;-
Måndag: 8 timmar 15 minuter x 69,20;-  = 581, 28;-
alltså har jag hittils, i mars redan tjänat 1262,28 kronor.
det är liksom halva månaden vanligtvis.
Men i alla fall.. om du har ett förslag på en bra bärbar dator så är jag öppen för förslag.

igår när jag kom hem så sjönk jag bara ner på golvet. helt jäkla slut. och jag somnade redan vid 22.00 men såklart så vaknar jag klockan 8 då istället! Jag förstår inte varför jag inte kan sova på morgonen, när jag väl får göra det..
Igår tänkte jag att "imorgon ska jag skriva blogg, och det här ska jag skriva.." men inte fan minns jag vad det var heller?

Jag har inte berättat föresten.. att jag har fått hem alla mina broshyrer om skolor i Sverige och även utomlands. det lutar åt karlstad eller halmstad och turism linje men jag vet inte riktigt än.

I lördags så vaknade jag upp och tänkte att "jag ska fan bli mäklare" bara sådär.. och så sa jag det till pappa men han trodde att det yrket var påväg att dö ut.. men vad ska jag bli då?


Jag behöver en syo. och jag vill inte gå till hon i skolan för hon kommer ju typ tycka att jag e dum i huvet för att jag redan har börjat kolla på skolor när jag har 1,5 år kvar liksom..


Men vad ska man bli.. jag gillar.. nej älskar flygplan, jag älskar att resa och upptäcka saker, jag gillar att diskutera, om det är något som överhuvud taget rör mig såklart, och jag vill bo i USA.

Hm.. jag har en splittrad framtid framför mig.

men idag ska jag nog fota i alla fall..
la in lite bilder från typ förra helgen idag, då jag hade fotat vårtecken.. Fasiken vad svårt det är att redigera bilder på blommor alltså. Här är resultatet.



och föresten så hälsade johan på i lördags. jag skulle aldrig ha trott att vi skulle träffas i de här förhållandena för ett halvår sen. men det var jätte mysigt, inte för att jag var så snygg när vi skulle gå till stationen och jag hade höga strumpor men inga höga skor på mig men. det var lite roligt
och så försökte jag fota honom men jag orkade inte tända lampan i taket så det blev bara en miffo bild mohahha :D nejdå, jag skoja :)
 
(2ks)




PUSSHEJ!
jag lever på nostalgi


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0