framtiden

jag hatar vårat itnernet..
jag hade precis skrivit ett långt inlägg... och så försvinner allt!!! faan då,
nu orkar jag nog inte skriva om eller gör jag?

det kommer nog bli lite annorlunda i alla fall för mitt humör har ändrats
jag sitter o lyssnar på winnerbäck..
det är ju typ livet. man kan lyssna jättemycket så man tröttnar
och så slutar man lyssna
men så när man letar efter bra musik på datorn så hittar man honom igen, winnerbäck ÄR livet. inte typ.
och grejen är att vissa låtar är precis som om det vore jag som har skrivit dem.

& föressten så vill jag ha en gitarr eller en kille som kan spela gitarr!

snart har det gått en vecka av sommarlovet och det är alltså bara nio veckor kvar då.. eller det är faktiskt..
67 dagar kvar tills vi börjar trean.. tänk hur jävla sjukt det är att jag kommer gå i trean nästa år.. det känns helt omöjligt,
jag är fortfarande den lilla skitungen jag var i åttan, med ingenting att berätta för mina barnbarn.. ja, vad ska jag berätta för dom egentligen?
jag har dessutom kommit fram till att jag kankse borde jobba med datorer..
jag har ju fått MVG i datakunskap, multimedia och digitalbild
helt sjukt jag fattar verkligen inte hur det gick till!

typ digitala bilden, när jag frågade gustav, så kommer han fram och visar, så står det ett M... och jag fattade tine ens att det var jag? alltså, jag är väl inte värd ett mvg där? speciellt itne om inte amanda får ett mvg. helknas!
jag undrar vad det är som avgör för lärarna egentligen..
föressten drömde jag om mitt fotoB betyg..
att herman pratade om det.. och hur fan var det han beskrev det? haha
han med hans roliga betygsnack..
men i min dröm missade jag PRECIS mvg!
hoppas att det inte blir så i verkligheten, för som ni vet så ligger jag o väger mellan VG+ och MVG.
jag gissar ändå på att det blir ett VG.. aja..


nu ska jag titta efter utbildningar som passar mig (?)
och leta efter något jag kan berätta för mina barnbarn.

puss
(52 fucking days!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig bäzt

2008-06-16 @ 14:25:16
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0