framtiden

Idag är min framtid. Det kommer imorgon vara också.
Jag vill dela den med någon.

Jag har någon konstig känsla i magen, inga fjärilar utan mer som.. jag vet inte riktigt kankse kattungar :D
Men jag är även stressad, på måndag ska jag till skolan, klockan 9 och göra "omprov" i Svenska (Jag missade ju den satta provdagen pga att eva och thea var & hälsade på.

Nu har jag rustat upp min blogg lite. jag är inte alls nöjd och vill hjärna ha hjälp av någon snäll som har lite tid över :)

Jag fick min lönespec. idag! 3300 kronor typ! jag förstår inte hur det har gått till men jag hade fått 8,5 mjuktimmar. Någon som vill förklara vad det är?
I alla fall så passade det hur bra som hellst med lite extra pengar nu. synd att jag inte hade dem förra veckan bara , då hade jag shoppat sönder dom på en gång.. Det kanske är bra att jag inte hade dem då alltså, haha.
men nu behöver jag ju lite extra i och med att jag ska betala en räkning från tre och en från tele2, Den första räkningen kom i veckan.. 460;- tror jag, eller något sånt. USH! Första räkningen från tre var på 250;-

 Jag ska i alla fall försöka vända på mitt liv lite nu. Jag mår bättre, det känner jag. Snart fyller jag 18 också.
Jag längtar faktiskt till det att jag får betala mina räkningar själv för att jag blir så stressad när jag har pengar på kontot som egentligen inte är mina.

Idag har jag kollat mer på universitet och högskolor i sverige, beställde massa kataloger från EF och STS om plugg också. Jag måste söka massa stipendium om jag ska kunna komma iväg. Det är ju liksom inte jättebilligt.

nu ska jag vidare.
låts åf kisses!

Kommentarer
Postat av: adam

designen också !

2008-02-25 @ 16:16:29
URL: http://adamjun.blogg.se
Postat av: Amäända

jag skulle oxå vilja ha hjälp med min blogg. Den ska vara stajlad:D

2008-02-25 @ 17:55:59

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0