framtiden

Framtiden ligger i mina händer.. Jag vill ju åka till USA som Au pair, men det vet väl de flesta som känner mig. I alla fall så läste jag Saras blogg idag och det blir liksom mer verkligt då, eller nått, för det får mig att vilja åka ännu mer även om det kanske inte har gått så jättebra för henne den senaste tiden
men jag menar.. sånt måste man ju få vara med om.

Om jag ska åka som Au pair så måste jag ha 200 timmar med barn, om jag ska åka med EF, STS eller något liknande dvs. men 200 timmar är ungefär 4 veckor. det är typ ingenting!  det kan man ju ta som sommarjobb nästa sommar.. eller nått. jag vet inte. Nästa sommar vill jag ju vara ledig egentligen, eftersom det är precis efter det att jag har tagit studenten, men jag menar jag kan inte ställa livet på paus bara för att jag är lat.

Om jag inte ska åka som Au pair så ska jag börja plugga. Men vad? och Vart?
På släktmiddagen i helgen pratade jag med Maria om det och hon sa att jag borde börja plugga i usa istället, med tanke på att jag inte gillar skrikande barn så mycket, Au pair kom jag egentligen bara på som en idé för att överhuvudtaget komma iväg till USA.

Igår pratade jag med Johan om det också, han vill också till USA eller Canada. och då kom jag o tänka på att.. Vi kan ju liksom bo ihop, dela kostnader och så, det är ju skitbra för det är ju inte jättebilligt där liksom. jag vet inte om han var så seriös när han svarade "haha, yes :)"

anyway. jag lovade att skriva om tobbe. haha :D min sötboll.
Im glad for you om du har hittat en ordentlig tjej nu :) <3

OCH turkiet! det är snart! väldigt snart.

nu ska jag se på criminal minds, Vi har ju fått femman nu! :D
hejsvej <3




Lite bilder från mig.

             
            

Kommentarer
Postat av: adam

Schnygga bilder juh!

2008-02-25 @ 16:14:59
URL: http://adamjun.blogg.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0