pyssel helg

hej!
nu är det söndag kväll (som om ni itne visste) och jag siter vid papas dator vilket gör att jag har lite bråttom.
dagen har bestått av lite plugg - lite bilkörning - lite shopping och sen hockey.
pappa har lagt ut vår camry på blocket och direkt ringde det massor.. mitt abonnemang som står på papi, ringer såklart!
bra där!

Igår så var det pyssel kväll och emma, stefan, jonah, erik och kristin + jag, mamma och pappa var här och myste och fixade.
jag slutade jobbet 7 och erik och kristin hämtade mig.
fredags kvällen slutade tidigt. sjukt trött efter ytterligare en vecka.

Jag köpte ett par handskar idag ivf. ni får se sen.
nu ska jag gå.
puss!
see ya!

Kommentarer
Postat av: UTLOTTNING

Vinn ett presentkort med två månader gratis

hyrfilm värde 400 kronor! Läs mer på bloggen.

2008-12-10 @ 15:46:55
URL: http://seckisacki.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0