jullov!

lite sent ute kanske.. men nu när det är lov så borde jag kunna ta mig till att komma igång med bloggen igen.. det låter väl bra?
i helgen har jag städat rummet och rensat garderoben, vad tomt det känns nu. men jag trivs till och med i mitt rum - och jag använder mitt skrivbord igen!
Jag vill att det ska fortsätta att vara städat... man trivs ju mycket bättre då. eller hur?

Idag är första dagen på lovet -förutom helgen. och jag ska bara fixa och dona hemma. jag lovade mamma att ta hand om allt som vi inte orkade diska igår .. suck... sen ska jag laga mat, emma, jonah och stefan kommer även över och äter lite.
myspys. Jonah har fått låna våra gamla leksaker och han verkar trivas bra med dem, hihi.

Så well, nu ska jag iväg och äta lite frukost. vi ses sen!
puss


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0