Im Back!

hej på er! :D
nu har jag varit borta mycket igen, jag ska bättra mig, jag lovar, jag som hade tänk at lägga ner massa tid på bloggen för att försöka få den uppmärksammad .. och så går jag och latar mig istället.
aja, imorgon blir det förändring på bloggen - dvs om jag hinner, jag har ju massor med läxor att göra också..
Det var ngt nytt va?
På torsdag har jag läxförhör/prov i relgionskunskap och så har vi fått uppgifter för historian eftersom Karin ska på kurs imorgon så vår lektion är inställd.

aja.. förändring påbloggen menas med design.
nu ska jag surfa lite. jag får se om jag hoppar in här igen men troligtvis (;

Kommentarer
Postat av: adam

du skulle ju inte blogga alls. :P

2008-12-01 @ 23:55:00
URL: http://seckisacki.com

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0