dan före dopparedan

hej! 23 december... eller... 15 april? jag vet inte riktigt faktiskt... :s
jag själv tycker att det känns mer som vår än vinter. lite jobbigt när man försöker få fram julkänslan.. ännu mindre julkänsla i år pga att vi inte ska ha några julklappar..
VART TOG JULEN VÄGEN?!
tänk när man var liten :).. om jag hade varit liten nu hade jag varit skit nervös för att inte tomten skulle komma fram utan snö.. för det var så de sa till mig..
Men han kom alltid! :D

aja.. den här dagen kommer  bestå av julpyssel, hämta erik, fix och trix, maaat! JULSKINKA :D
yummie!
hur brukar ni genomföra era jultraditioner?

undra om det är mycke folk i stan idag, hihi. skönt att slippa oroa sig för att hinna köpa och ha råd med alla julklappar..
jag tycker jag skriver lite osammanhängande just nu.. ska hjälpa pappa med julpyssel..
Jag hoppas våran telefon kommer snart .. Telia kan inte sköta sitt jobb!

puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0