framtiden

fan vad tråkiga nni var då..
fast jag kanske är lika tråkig själv
eftersom jag itne skriver så mkt..
det tänker jag itne göra nu heller.. för ajg är trött och tänker sova..
man blir trött av att kolla igneom allas bilder på bdb...
och jag orkar inte att skolan ska börja.. javisst är jag JÄTTEGLAD att träffa alla glada klasskompisar
men nu kommer läxorna, och stressen...
men ändå så är man tillbaka i rutinen.. vilket känns bra.

jag kom idag på att jag gillar att planera saker.. något för min framtid?

nu ska jag gå o lägga mig i sängen och kolla lite på OS.
Föressten, handbollsdamerna, ni är grymma!
Lite dålig start... eller.. lite,... mot brasilien men när man tar igen det på det sättet ni gjrode så är det lugnt för mig :)
Föressten kommer jag inte fortsätta med handbollen på tal om det..
det finns ingen tid när det tar 3 timmar att pendla varje dag...
så.. ja.. vad blir de av mig nu?

jag funderar på friskis och svettis, eller ngt sånt.. ngn som e på?

 

puss o sov gott :)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0