framtiden

hej på er där ute i bloggvärlden.
nu sitter jag i skolan på våran allra första.. (eller nej vi hade en halv lektion innan vi slutade också) fotoC lektion.
Det verkar som om det kommer bli en rolig kurs och vran första uppgift är att fota en stol... 
kanske inte låter så kul.. men man får ställa den var man vill och forma bilden hur man vill så det kan bli hur intressant som hellst.
har redan fixat sofia som modell men jag tror jag vill ha en till. någon som är intresserad?

senare i år hade jag även tänk att hhyra studion i skolan så om någon av er snyggingar där ute är intresserade på att deltaga i den photshooten så är du välkommen att kontakta mig ;)

nu ska jag leka cool med mina klasskamrater. hihi

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0