framtiden

Äntligen (!) så funkar bloggen igen.
har varit inne flera dagar & föröskt skriva men jag har inte ens kunnat logga in på min egen sida. knasknas. har ni haft det likadant eller är det vår dator som spökar igen?

Nu har jag ju faktiskt jobbat ihop pengarna för min alldeles egna dator (den första jag köper själv)
så nu är det bara väntetiden tills jag får pengarna som är kvar hihi.25 april HERE WE COME!
jag tror fortfarande det blir en DELL men nu har jag hittat en packard bell med 4gigs internminne, jag vet dock inte vad den kostar i affären, jag är inte så glad i att köpa online, nämligen.
+ att jag itne vet exakt hur mkt pengar jag kommer ha.

Snart ska turkiet betalas också! :)
förmodligen blir det i maj men det är tänkt att det ska göras nu i april, vi får se hur det blir med det.
föressten det är ju för fan första april idag!
itne en jäkel har dragit ett aprilskämt för mig.


Dagen kommer gå ut på att jag ska äta lite mat & gå ut med hunden.
sen ska jag göra köttbullar & potatis till mamma o pappa kommer hen & de ska sedan åka ut till husvagnen, jag ville från början följa emd men jag kom på nu att jag ska på möte ikväll..
jag som hade täntk att fota lite, fasiken.
jaja..

Imorgon e det jobb igen & nu orkar jag inte skriva mer.
PUSS! <3
(if you wait for me)

Kommentarer
Postat av: blondinbella

den spökade även för mig..

2008-04-02 @ 18:27:24
Postat av: koorv

inte dell! alla jag känner + migsjälv har bara haft krångel med både nya och gamla delldatorer. USCG!

2008-04-02 @ 22:47:56

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0