för nu är det ett stup framför mig igen

hej. de här gick ju inte alls jag är lite depp och så kommer mika - grace kelly
det funkar ju inte liksom.

i alla fall (som jag alltid brukar skriva)
jag började fundera lite över allt och inget och kom fram till att jag är tillbaka i samma jävla piss situation som jag var i ungefär för tre år sen vid exakt den här tiden.

det var innan dock.. så men. ja. 9 månader har det gått nu det känns som om tiden rusar förbi och snart finns det ingen tid kvar till att lata sig
snart måste man ut i världen
och det blir läskigt
för att ta sig an den här världen ensam
det har jag ju aldrig testat
och det är ju fakiskt bara ett och ett halvt år kvar innan jag ska bestämma mig hur jag ska göra med usa, plugga, utomlands/sverige och det börjar bli svettigt.

men jag kom på igår att jag kanske skulle plugga i gbg eller malmö eller nått liknande.
för ajg vill ju egentlgien bo kvar vid mina flygplan<3
men hur som hellst..
jag tar emot tips fårn dem som vet vad som väntar.. skulle man väl kanske kunna säga.

Det är helt sjukt. nsäta vecka är det lov.
den här veckan nej föressten förra veckan hade vi projekt vecka och det var helt värdelöst.
vi var 6 personer i varje grupp
i vår grupp var vi för det mesta 4 så det gick ju att jobba.
Idag på redovisningen kom 3 personer och vi hade itne allt material för att de som itne kom skulle göra det.
fan man blir arg.
och den här veckan skulla handla om roa liksom.
(respekt, omtanke, ansvar)


Men jag tror att jag ska rull vidare nu.
kiss i sängen

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0